Det är mycket nu!

Det är lite mycket att få ihop här hemma just nu så bloggen prioriteras inte direkt. Vi ska lära känna vår nya familjemedlem, försöka få ihop en fungerande vardag med två små barn. Jimmy är en klippa. Jag sitter mest i soffan och ammar eller har hand om missnöjd bebis medan han styr upp allt. Adrian är helt plötsligt pappas pojke och tack gode gud för att han äntligen accepterar honom. Att han skulle bli halvt elak mot mig var väl kanske inget jag räknat med men förståeligt.

Jag har som vanligt skitont i brösten när mjölken rinner till och när hon suger tag skriker och gråter jag för det gör så ont . Bearbetar en förlossning mentalt som var riktigt riktigt jobbig både psykiskt och fysiskt även fast det gick fort. Mer om det sen.

Sjukdomarna tycks vägra överge oss. Adrian är jätteförkyld och ögoninflammationen är åter tillbaka. Jag är fortfarande förkyld. Ögoninflammationen har gett sig men rösten glömde jag på förlossningen även om den börjar återkomma idag. Jimmy har ögoninflammation och Linus feber och huvudvärk. Inte riktigt hur man vill starta livet som nyförlöst. Som alltid får jag sån här 3-dagars baby blues och gråter åt precis allt.

Så som sagt. Bloggen prioriteras inte jusr nu men snart så..

Här är förresten underbara Ninnie ♥



Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att det fungerar bättre med Jimmy och Adrian nu :)
Milliam blev ju också elak mot mig förut, det gick bra medan vi båda var hemma men så fort Daniel började jobba så började han slåss och ha sig, nu fungerar det i alla fall mycket bättre och det är jag säker på att det kommer göra för er också:)

2013-03-10 @ 12:20:28
URL: http://erikanaslund.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hon är så himla fin Camilla! Underbart namn <3 Början är alltid omtumlande och lite rörig, surt som fan med alla sjukdomar.. man hade ju kunnat få inleda 4-barnslivet lite mer avslappnat. Hoppas ni snart är krya! Skönt att pappa duger mer nu, och Adrian vänjer sig snart ska du se.. det tar lite tid innan vardagen gör sig påmind. Hur som, vad jag babblar...känner igen mig i amningen,hade det själv jobbigt med bägge. Kramar på er!!

2013-03-10 @ 12:27:16
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0