Dessa jä*la förvärkar!!

Jag är trött på att ha ont nu. Igår eftermiddag hade jag massor med förvärkar som var allt annat än sköna men ändå inte tillräckligt onda då det som vanligt avtog. På kvällen hade jag så sjukt ont långt ner i magen, hela tiden. Jag kan nog säga att hela magen kändes helt öm. Hugg i ryggen också. Det brännde. Bebisen kändes jätteslö också så efter lite sms-konversation med Linnéa tvingade hon mig att ringa förlossningen vilket jag gjorde för att få höra att allt är normalt... såklart. Ju fler graviditeter desto mer förvärkar och efter mycket såna kan man bli öm i magen. Det brännande förklarade hon som foglossning.

Idag kör vi samma visa. Slö bebis. Äckliga förvärkar. Magen är stenhård hela tiden men det onda kommer och går. Dock inte regelbundet. Förstår ju att bebisen blir slö med tanke på att det känns som hennes huvud ska klämmas sönder varje gång jag får sammandragning men ändå oroar det mig faktiskt. Vill dock inte ringa förlossningen och beklaga mig igen :(

Som om det inte vore nog har förkylningen kommit tillbaka. Bihålorna spränger o halsen svider. Ingen feber men känner mig feberöm i hela kroppen. Jag står inte ut en sekund till. Få ut bebisen så jag får ge henne till Jimmy o vila känner jag nu. Jag orkar inte mer men det är bara stå ut.

Kommentarer
Postat av: Carola

Hjärte vännen då! Hoppas det snart sätter igång ordentligt, så du slipper detta.. stor kram!!

2013-03-02 @ 21:46:57
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0