Nästa sjuka barn.

Då var det Adrians tur att åka dit. Inte så konstigt kanske med tanke på att han vid varje möjligt tillfälle att krypa nära syrran som legat på soffan gjort det. Mot mina protester.



Natten som var inbringade i princip noll med sömn. Jag känner mig helt knäckt. Inte vill Fisen ligga någon annanstans än i mitt knä heller så att försöka sova när han somnade gick icke. Jag får passa på att njuta av lugnet och mysa, även om jag hellre skulle se att han var frisk såklart.



Hur Bella mår idag vet jag inte. Hon har inte vaknat än. Bättre hoppas jag då hon knappt lämnat soffa eller säng sedan början på veckan.

Hoppas nu att Adrian är pig på måndag. Då börjar vi ju skola in på dagis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0