Äntligen verkar det släppa!

Igår så hämtade jag ju Adrian vid halv 1. Han hade vägrat att sova men en sak i taget känner vi. Allt hade gått jättebra och när jag kom in i dockvrån där han var och lekte så tittade han bara upp på mig och flinade och sen fortsatte leka. Vanligtvis börjar han gråta när han ser mig.
 
I morse så var vi återigen på plats vid 9-rycket och han sprang in med overall och allt och skulle börja leka. Jag kände att det är väl bara dumt att dra ut på lidandet så vi vinkade hej då direkt och han blev jätteledsen. Åh, vad ont det gjorde i mammahjärtat. Jag är ju lite extra hormonell kan jag känna så att tårarna sprutade när jag satte mig i bilen. Hormonell eller inte så är det ju aldrig roligt att åka ifrån ledsna barn men jag brukar kunna stålsätta mig bättre än såhär. Väl hemma väntade jag ca en halvtimme innan jag ringde för att höra hur det gick och då var han glad och lekte.
Vi bestämde att de skulle försöka få honom att sova men om det inte gick så skulle de ringa mig så jag kunde komma så han fick sova hemma. Det blir liksom inte nå bra om han somnar för sent hemma sen. 12:10 ringde Regina och sa att han hade nästan somnat men sen hade en annan pojke som skulle sova för första gången blivit jätteledsen och då hade det smittat av sig på Adrian så det var kört. Men som sagt. En sak i taget. Jag hämtade hem en supertrött kille som somnade ovaggad. Kanske i morgon. :) När jag kom så var han inne och lekte med de stora barnen och var så nöjd så.
 
Men det känns såå skönt att det äntligen börjar släppa. Sovandet får ta den tid det tar. Hoppas bara att han inte blir så ledsen när jag lämnar i morgon. Det är inte kul alltså :/
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Åh så skönt att det börjar släppa lite nu! Stora killen! ❤

2013-01-30 @ 21:27:04
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0