Adrian är på dagis.

I morse nör vi kom till dagis så skulle de vara ute direkt. Adrian gillar ju att vara ute så han struntade rätt fullständigt i mig ganska direkt så efter 20 min vinkade jag och åkte hem. Sen dess har jag inte hört något.

I skrivandets stund sitter de nog och äter. Jag hoppas att han är glad. Detta är jättejobbigt för mig med. Liite svårt att släppa taget om min bebis ;) Vore han jätteledsen hade de såklart ringt men tänk om han bara är lite ledsen? Saknar ihjäl mig. Jimmy sa också nyss att det är så tomt - När ska vi hämta honom?

Får se hur det går för dem efter maten när det ska sovas. Jag skulle komma 12:30. Sover han då (vilket jag betvivlar) kan han ju ha sovit max 30 min och det är ju alldeles för lite så då får jag sätta mig där och vänta.


Mammas fina duktiga kille!

Kommentarer
Postat av: Carola

Härligt att det går bättre! Fina fina killen!

2013-01-29 @ 21:48:20
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Josefin

Han är ju så SÖT! :)

2013-01-30 @ 10:20:20
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0