Sjuk kille

Gissa om jag fick skjutsa Linus i morse? Svar: Ja. Det kom såklart ingen taxi och när jag äntligen fick tag i dem på samtrafik kunde de inte heller lova att de skulle kunna se till att han blev hämtad i skolan. De hade stora problem med typ allt idag. Ringde dock och flirtade med fritids så han fick vara där efter skolan så Jimmy kunde hämta honom efter jobbet.
Jag var mindre nöjd över det faktum att jag inte orkade köra in bilen i garaget häromdagen så jag stod nog o sopade snö i en kvart. Linus kom inte i tid till skolan.



Adrian blir visst bara sämre. Han har världens hosta nu som inte låter så trevlig. Snoret rinner ur näsan som en öppen kran och sist men inte minst. Febern är tillbaka. Tycker så synd om honom. Nyss somnade han sittandes bredvid mig i soffan. Nu är det väl ändå dags att bli frisk lillfisen?









Kommentarer
Postat av: Emelie

Dom verkar väl ha stora problem med det mesta ofta kan jag tycka om man ska döma av bloggen. Dags för kommunen att byta företag?

2013-02-07 @ 20:53:26
URL: http://Empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0