Plötsligt händer det.

I natt har Adrian sovit hela natten i sin säng. Halleluja!!! Visserligen vaknade han redan kl 6 och kom över till oss men sen låg vi och mös och halvsov i en timme till.
Jag har också sovit rätt bra. Så skönt.

Men idag är vi visst trötta. Tur att det är helg nu så att Fisen får vila. Han ska bara ligga i min famn och "gnussa" håret som Fröken Regina säger.
Nyss visade han tydligt genom att gå ut i köket o peka på micron att han var sugen på välling så det fick han och nu somnade han visst i mitt knä. Hoppas inte att han håller på att bli sjuk igen.


Vällingmys!

Idag ska vi försöka inta IKEA. Vi behöver garderober till Adrians o bebisens rum så vi har någonstans att göra av alla deras kläder. Adrian har bara en liten liten byrå nu.

Igår skrev jag en lista på grejer som behöver fixas innan bebis kommer så det är väl skönt om i alla fall några grejer avverkas. Jag måste köpa amningsbh också och så sortera lite kläder och se vad som finns och om nåt behöver inhandlas. Får väl se hur länge jag orkar Erikslund innan jag stupar :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Hurra, va härligt! :)
Lycka på erikslund. Skulle med vilja till ikea.. PUSS

2013-02-02 @ 12:41:45
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0