Vi lever..

Hej o hå!

Vi lever här hemma även om uppdateringarna här inte är direkt täta. Jag går och väntar in våren på riktigt så vi kanske får vara friska någon gång. Jag hade ju såklart halsfluss då när jag skrev sist och i helgen nu har vi haft magsjuka. Jimmy, Linus och Adrian har varit dåliga. Börjar på riktigt tro att det inte finns någon ände på skiten. Nu går jag och väntar på om jag ska ha turen att klara mig eller inte. Jag är skeptisk men vi får se. I natt har det gått 48 timmar sen sista kräkan och Jimmy började ganska precis 2 dygn efter Linus.

Enligt SMHI så ser vädret väldigt lovande ut för nästa vecka. Då bestämmer jag att våren är här för att stanna och att vi får vara friska i minst ett år framöver. Kan tycka vi haft allt nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0