Hipp Hurra!!

För mig själv idag. 31 år. Alltså närmare 40 än 20. Det är ju en lite skrämmande tanke.
Blev uppvaktad med skönsång på sängen av mina stora barn i morse. ♥

Om 9 dagar är det Rutinultraljud. Längtar ihjäl mig!

Om 13 dagar börjar jag jobba så smått. Måndagar och tisdagar jämna veckor. Fet ångest. Hemnafru vore något.

Idag har Linus skoltaxi fungerat utmärkt.
Jag är fortfarande skitarg för igår men inget jag kan göra. Ska ta och skriva ner alla samtal och så jag har med dem tror jag. Är liksom inte bara en grej nu.
För 2 veckor sedan ringde en karl och ifrågasatte Linus skoltider. Varför han började olika tider varje dag? Seriöst. Jag höll på smälla av. Han skulle ringa och höra med skolan sa han.
MEN!! Idag har det ju fungerat som sagt och gått väldigt smidigt så nu tänker jag inte vara bitter.

Nu lagar Jimmy tacos på en tisdag. Maten bestämdes av självaste födelsedagstanten.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gratulerar!
Bra mat också så himla gott, med gräddfil som sagt! :D

Svar: Självklart gräddfil, Haha :D
Camilla Dahlstedt

2012-09-18 @ 17:10:40
URL: http://Empolie.Blogg.se
Postat av: Carola

Grattis igen fina du! Ja bra val av mat, vi har tacos imorgon på vår matlista! :)

2012-09-18 @ 18:02:09
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0