Bjuder på några bilder.


Eftersom jag inte kan blogga med min telefon längre så blir det rätt bild-fattiga inlägg numera. Drygt att koppla in telefonen i datorn varje gång ju ;) Men idag tänkte jag att jag skulle prova.
 
Självklart så är 9 bilder av 10 i telefonen på Adrian. Mina stora barn hatar att vara med på kort.
 
 

Fisen fick käka tacos med oss i fredags. Mm.. vad gott det var. Han fick köttfärs, lite gräddfil, svarta oliver och majs som han fullkomligt älskar och så lite tomater. Kladdigt vart det. Skeden/gaffeln gör ju inte så mycket nytta när han äter själv, den är väl mest där för att han ska lära sig att man har bestick till maten. Men han försöker. Stoppar på grejer på skeden ibland och lyckas få in det i munnen. Men självklart används händerna mest flitigt.
 
 
En annan matstolsbild - bara för att han är så söt :)
 
Finaste snoriga dreggelkillen. Nästan alla bilder jag har i telefonen så är det en napp i munnen som tar upp halva ansiktet på killen, och hur kul är det då? :)
 
Idag och fram till måndag är Jimmy ledig. Såå skönt att slippa dra kvällarna ensamma. Han är ganska dryg att få och sova på kvällen och det ska klängas och sittas ihop med mig non stop hela dagarna. Är glad om jag får kissa ifred men det är bara att insé. Det får jag inte :) Om han varit mammig förut är det bara förnamnet emot nu. Och mitt hår. Suck.. Det är numera hans snutte. Han bara måste ha mitt hår när han ska sova. Han ligger och drar fingrarna igenom det när han myser. När han vill helt enkelt. Min lugg har blivit helt tunn och jag undrar hur många hårstrån jag blir av med varje dag. Det är liksom inte bara att vänja honom av med det heller. Tänk själva att barnets snuttefilt sitter fastknuten på ditt huvud, men han eller hon ska inte får röra den. Men ser den hela tiden.
 
Vi ska snart ta oss mot Toys r us och hälla för att titta om vi hittar någon present åt honom. Han behöver lite "använda hjärnan" leksaker. Han älskar att sitta och pilla. Bygga ihop legobitar, stoppa grejer i hål och så vidare. Mer stolt kille får man leta efter när han lyckas.
Jag ska kolla om jag hittar nåt gosedjur med lååångt mjukt hår. Haha.. Eller skulle vi kanske köpa en docka? :) Fast varken pappas eller Bellas hår accepteras på samma sätt som mitt så jag tror det är lönlöst.Jag får nog raka mig och ta några skrik-kvällar helt enkelt..

Ha en trevlig onsdag!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0