Usch.

Känns sådär i magen idag. Ringde och pratade lite med bm men vart väl inge klokare.

Fram tills v 22+0 så kontaktar man gyn och efter det förlossningen. Jag är precis på gränsen nu. För långt gången för gyn och inte tillräckligt för förlossningen. Men gyn kontaktar jag i första hand.. om jag skulle behöva. Är i 20+4 idag (men enl mina beräkningar som jag hela tiden har i bakhuvudet 21+5)

Tycker mej ha mensvärk ibland idag med och det känns ibland som det trycker neråt. Magen är hård ibland men bara under så att säga. Känns larvigt att ringa gyn. Jag har ju inte jätteont. Men ser inte fram emot att Jimmy ska iväg o jobba kväll och att jaga 1-åring.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilar du något på dagarna? Annars är det kanske precis det du behöver göra? Och om du känner dig orolig så tveka inte att ringa gyn, kan barnmorskan inte ge dig ett svar som gör dig klokare så är det självklart att du måste få testa på annat håll, för gå runt och oroa sig är inte alls bra :)
Hård mage, mensvärk okan jag lugna dig med att jag också har till och från, eller mensvärken kom igår. Kanske kommer det tidigare för dig för att du fött fler barn?

Svar: Känns inte som jag gör annat än vilar. Så jäkla uttråkad och Adruan har jordens tråkigaste mamma. Men idag har det varit mycket bättre ;)
Camilla Dahlstedt

2012-10-23 @ 19:45:28
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0