Shopping

Lördag idag då. Vi har varit på Erikslund och shoppat lite. Jag ska ju på begravning på fredag så jag behövde ha något att ha på mig som jag kan klämma i mig i. Inte det lättaste att hitta något. Jag är inget fan av att shoppa kläder och i synnerhet inte när jag är gravid. Hur tråkigt är det inte och allvarligt; Vad är det för mode nu? Blommiga leggings?! Nej tack, inte min grej riktigt. Det blev inget märkvärdigt utan något jag faktiskt kommer att kunna använda graviditeten ut. Praktiskt ska det vara.

Vi var även in på IKEA och köpte två stolar och ett bord till Adrians rum + lite annat smått och gott man knappt visste att vi behövde.
Efter att vi skruvat ihop grejerna när vi kom hem provsatt Adrian och såg då mycket nöjd ut. Lilla Fisen.



Med Apan papan.



Den här apan hyser Adrian någon slags hatkärlek till som synes. Här får den inte vara med längre. Han gillar den men går ofta och sätter den på golvet i ett hörn. Flyttar vi den blir han arg och bär tillbaka den i nacken. Om vi sätter in den i hans hylla blir han arg och kastar ut den. Den ska veta vem som bestämmer helt enkelt :)






Nöjd kille ♥

Nu ska jag sova. I morse låg Jimmy i sängen till 10 trots att vi var in och sparkade på honom vid 9. Gissa vem som ser en lång sovmorgon framför sig i morgon? Jag!! Tyvärr får jag väl ligga i en timme efter Adrian vaknat innan Jimmy verkligen vaknar och går upp. Det brukar kunna vara så.
Nu ska jag sova i alla fall. Och nu skriker Adrian. Jihaa! !

Kommentarer
Postat av: Carola

Kul att se att apan kommer till användning iaf! :)
Fin han är lille killen! Hoppas du fick ligga kvar i sängen imorse?
Kraaam

2012-11-25 @ 16:13:44
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0