Jobb

Nu har ju jag sen 1/10 jobbat 2 dagar varannan vecka. Eller nästan i alla fall. Imorgon och på tisdag är sista gången sen börjar jag heltid under december den 1/12. Tyvärr har jag lyckats pricka in det så bra att 1/12 är en lördag och inte vilken lördag som helst utan min jobblördag, och början på min "7 dagars jobb på raken vecka". Jihaa. .. eller nåt! Så det känns faktiskt lite som att allvaret börjar i morgon.

Jag betvivlar starkt att min kropp kommer att klara av att jobba när jag inte ens kan gå upp med tvätt från källaren utan sammandragningar och smärta. MEN!! Jag ska ge det en ärlig chans för jag vill verkligen jobba. Sen får jag ju helt enkelt se vad jag får göra på jobbet.

En dag i taget! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0