Varmt och skönt.

Jag tänker inte gnälla om vädret ute. Det är underbart och så efterlängtat.

Men! Vårt hus har förvandlats till en gigantisk bastu. Jag tyckte lägenheten vi hade var varm och detta lär ju bara vara början. Vi har för tillfället 25 grader i köket och det är just nu det svalaste rummet. Vi har säkert 30 i sovrummet där solen ligger på och det är ju lite i varmaste laget kan jag tycka.

Så nu funderar jag på; Vi har en sval källare. Dock finns det många och stora spindlar där nere. Vilket är mest värt, eller minst värt kanske. Sova i en bastu, eller sova i en sval källare med risk att vakna upp öga mot öga med en husspindel stor som en tarantella? Tål att tänkas på.


Kommentarer
Postat av: jessam y

I källaren :)



vi har fönster öppna i varenda rum nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0