Underbart!

Det är dagar som denna jag velat bo i hus. Nu gör vi det och jag njuter i fulla drag. 15 grader varmt i skuggan och underbar sol. Vi har grillat korv och käkat på altanen.

Bella är nu ute och cyklar.

Linus har äntligen hittat vänner. Grannarna bakom oss visar sej ha en grabb som är lika gammal och en som är ett år äldre. En sten har lyfts från mina axlar eftersom han inte går i skolan här. Linus gick helt enkelt fram och sa: "Ska vi bli vänner?" Så nu är han där och leker. :)

Adrian har sovit ute i vagnen och nu käkar han på dynan till en trädgårdsstol.

Det bästa av allt?! Huvudvärken har ÄNTLIGEN släppt!!


Kommentarer
Postat av: Carola

Härligt babe!! Glad jag blir av att läsa det, speciellt at Linus leker med nån! Puss

2012-03-21 @ 16:37:03
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0