Sjuk bebis.. igen!

 

Adrian vaknade inatt och jag tyckte att han kändes väldigt varm. När han knappt åt av vällingen kopplade mitt trötta huvud att han nog hade feber. Tog febern på honom och mycket riktigt. 38,8. Han fick Alvedon men vaknade två timmar senare fortfarande lika varm och ledsen så då körde vi en omgång Ipren också. Vet att man kan blanda Ipren och Alvedon men har ingen aning om tidsintervallerna. Måste fråga min privata sjukvårdsupplysning Linnea sen.

Hans förkylning sen sist har ju aldrig riktigt släppt så jag undrar om det hänger ihop.

Nu är det gå upp dags för att stora barnen måste till skolan. Känns jobbigt att jag måste böka med honom när han äntligen somnat. Jävligt varmt att ha honom ligga såhär men det är det enda som accepteras så vad gör man inte?

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh sötnosen då :( stackare!

2012-06-12 @ 09:47:24
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.com
Postat av: Carola

Stackars lilla plutt! Hoppas det är något som snabbt är över! <3

2012-06-12 @ 13:31:06
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0