Inte bra.

 

Min bloggapp strular så att blogga från mobilen går sådär.

Nu får jag inte igång datorn heller. INTE bra! Där ligger alla bilder från Adrians första tid i livet. Jag hoppas Jimmy får igång den sen. Det var bara några dagar sedan jag sa åt honom nämligen att vi måste bränna ut alla bilderna innan datorn kraschar då den visat tecken på att inte vilja samarbeta på sista tiden. Så nu får vi verkligen hoppas att vi får igång den!!

I övrigt har vi haft en lugn nationaldag. Jimmy jobbar precis som vanligt.
Jag och Adrian har hälsat på min mormor som bor hemma i mina föräldrars hus nu när mamma är och hälsar på pappa i USA. Jag hade fullt upp med att hålla reda på Adrian. Inte bebissäkrat och en vääldigt klåfingrig nyfiken kille :) Så skönt att komma hem igen och kunna slappna av lite.


 


Kommentarer
Postat av: Carola

Min blogg app funkar inte alls! Är nog den sämsta app:en genom tiderna!

2012-06-07 @ 11:54:06
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0