Hårdträning

I veckan som kommer måste jag börja köra hårdträning med Adrian. Det måste bli ändring på hans kvällsvanor.

1. Han måste börja somna i tid. Runt 21, helst ännu tidigare.

2. Han måste lära sig somna själv. Dvs inte ammandes i mitt knä.

3. Han måste börja sova i sin egen säng.

Jag är så trött så skallen spricker och mina ögon har gjort så ont hela dagen. De tycks aldrig bli bra.

Adrian har efter mycket kämpande somnat o klockan är "bara" 21:30. Han somnade i mitt knä såklart men utan Tutten i munnen. Jihaa!! Alltid nåt. Framsteg.

Undrar vilken punkt jag ska börja med?!

Så söt med sina rivmärken i ansiktet. :)

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag skulle börja med att han ska somna själv, utan att bli ammad.. därifrån borde det kanske bli lättast att beta av dem andra punkterna? Lycka till :)

2012-01-09 @ 09:12:16
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Håller med Josefin! Allt ramlar snart på plats ska du se! :) kram babe!

2012-01-09 @ 09:39:36
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: jessamy

Ja :) Bara att tex bada honom, sätta på pyjamas. amma honom. Mys lite. Säg godnatt. Lägg ner honom i sängen och gå. Alt sätt dig på er säng och läs.

Ta inte upp honom om han inte är hysterisk. Försök först att lugna i sängen. GE nappen, snutten, sjunga en sång etc :) Så jag har gjort med Leo.

Ifall han gnäller/skriker så får han göra det iaf en minut innan jag går dit för ibland gör dom ju det innan dom somnar :)



Kom ihåg samma sak varje kväll :)

2012-01-09 @ 18:42:50
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0