Adrian 4 månader.

Idag fredag den 13 så blir min fina kille 4 månader. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Det går så fort! Helt sjukt är det ju.



Han är för det mesta en glad liten skitunge men har senaste veckan/dagarna utvecklat ett jäkla humör. Han blir arg, arg och ligger han ner på rygg så liksom ställer han sig på huvudet och går upp i brygga och morrar liksom.
Ligga på skötbordet har alltid varit en hit och denna procedur utför han alltid på skötbordet. Han ska rycka tag i blöjor och sånt som hänger ovanför honom och får han inte tag i dem blir han ARG.

Annars då? Vad gör han mer som 4 månader.
Han kan ju som jag redan skrivit om rulla från mage till rygg. Rygg till mage är på g men inte riktigt än.
2 tänder är på väg. Man ser dem klart och tydligt men de har inte spruckit igenom. Fast det kan säkert ta sin lilla tid.
Vill helst bara sitta eller stå i knät. Ligga är värdelöst.
Har stor koll på sina händer och försöker greppa det mesta. Han kan nypas, och klösas med de små nävarna. 
Drar strl 68 i kläder även om det mesta är lite stort än.
Ammar mestadels. Får en flaska då och då men nu har de stabiliserat sig med hungrigheten igen verkar det som så nu får han väl flaska mest för att han ska komma ihåg hur man gör. Inte blivit någon på flera dagar nu dock.
Är vaken större delen av dagen med några korta naps bara. Oftast i samband med bilåkande eller vagnåkande. Det är ju fortfarande svårt att hålla sig vaken när man äter också :) 

Och igår började han ÄNTLIGEN att ta nappen bättre. Jag har till och med fått honom att somna om med nappen inatt. HALLELULJA!!

Här tittar vi på tv. Med proppen i munnen. Min fina!!




Kommentarer
Postat av: Josefin

Sötnos! Roligt att läsa lite om honom :)

2012-01-13 @ 11:05:49
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Verkligen hur fin som helst! Grattis på månadsdagen min favvo bebis! <3

2012-01-13 @ 12:00:41
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Rosanna

så himla söt bebis! :) Grattis Adrian

2012-01-14 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0