Klagomur!

Jag blir så frustrerad. Häromdagen skrev jag att Adrian börjat att sova bra på natten igen. Det skulle jag inte ha gjort för natten efter det var det kört igen och sen dess har det hållt i sig.
Han vaknar många gånger på natten och skriker. Blir inte tyst förrän han får amma. Står det NAPP i pannan på mig eller? Egentligen vaknar han nog inte ens heller. Ögonen är stängda.
Jag vill inte sluta amma än men jag överväger det faktiskt. Orkar inte få mina tuttar slaktade på natten mer :(
Han sover inte bättre när han får ersättning på kvällen heller så det beror inte på hunger.

Kvällarna är också omöjliga. Enda chansen att få sitta och titta på tv eller så är om han får ligga i mitt knä och sova. När jag lägger ner honom i sängen dröjer det max en kvart så vaknar han. Tar jag inte upp honom blir han hysterisk. Jag tänker inte låta honom ligga och skrika som många så fint råder till. Det blir ingen gladare av.

Jag blir tokig. Jag är trött. Jag behöver råd. Vad gör jag för fel?


Kommentarer
Postat av: jessamy

Du gör nog inga fel alls. Vissa barn vill bara vara vakna mycket, skrika mycket och ligga på föräldrarna mycket! =)

2012-02-16 @ 07:51:07
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Josefin

Fy farao, du gör förmodligen inget fel utan det är väl en period han är inne i. Skitjobbigt dock.. sluta absolut amma om du känner så, han dör inte utan brösten :)

2012-02-16 @ 11:08:09
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Emp

Hur är han på dagen? Leker själv på golv/babysitter? Har egentligen inga råd, ingen erfarenhet men ibland är han lite klängigare och då tänker jag att han liksom laddar närhet och så klarar han sig på den laddningen i en vecka, så laddar det ur då behöver han fylla på igen :D

2012-02-19 @ 11:12:31
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0