Tji badhus, hej doktorn!

Imorse sa Bella att hon var piggare. Dumt nog av mig trodde jag på henne så jag sa att vi skulle åka allihopa till badhuset ändå.
Efter en stund kommer hon inrusandes i sovrummet med gråten i halsen och sa "Kolla hur jag ser ut!!" Då hade hon utslag över hela bålen och armarna STOR SUCK!!
Tycker det ser lite ut som när Linus hade scharlakansfeber men vad vet jag. Jag är ingen läkare. Hon har ju ingen feber längre. Ringde i alla fall familjeläkarmottagningen för att rådfråga och de tyckte vi skulle komma in. "men tänk på att inte sitta så nära de andra patienterna" Hm. Ja ursäkta för att vi sökte hjälp. Kl 15 ska vi dit.

Jag och Adrian får åka och simma själva. Men mormor kommer och tittar på. Bella ville inte vara ensam hemma så Jimmy stannar hemma med henne.

Nu ska jag packa badkläder.

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Pluttan! På påsklovet & allt! :( ge henne en kram från mig!

2012-04-02 @ 10:14:46
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0