Vecka 40.

Då går vi in i vecka 40 nu då och ingen bebis. Jag misströstar ganska rejält just nu. Det är väl rätt åt mig. Bara dumt att undermedvetet gå och ställa in sig på att den kommer tidigare.

Den här dagen i graviditeten föddes Linus. I 39+0. Bella föddes i 39+1. Nu känner jag INGENTING!! "3.an kan vara klurig" får man höra.
Som jag sa häromdagen. Det här blir nog min längsta graviditet. Visst. Det kan gå snabbt när det väl sätter igång. Men jag känner liksom på mig att det är ett tag kvar. Fick dessutom höra av Linus fritidsfröken idag att "ska man se pessimistiskt på det hela så ser det ut som du bär magen väldigt högt fortfarande" Tack för den!!
Får väl se vad bm säger imorgon. Tog en magbild igår men den ser ut som förra veckan så ingen vits att lägga in den.

Annars har jag inte mycket att förtälja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0