Halleluja!

Igår var en hemsk dag, alla kategorier. Adrian hade såå jobbigt med magen så det var bara bära, amma, vyssja som gällde så fort han inte sov på mig.

Linnea var här en sväng på eftermiddagen och fick se Adrian första gången.
Hon hade med sig en jättefin pyjamas. Tack för den! :)

På kvällen stoppade jag bebis i vagnen o tänkte gå till affären och handla frukost tills idag. Jag fick vända efter bara några hundra meter då han skrek som en stucken gris. Liite stressande. :( Gick hem, satte mej i soffan och bara tokgrina. Hade sån lust o ringa Jimmy o säga att nu kommer du fan hem.

Tack o lov har natten varit bättre än föregående och han verkar inte ha lika ont idag. Han sover just nu i min famn med NAPP i munnen. Halleluja! :)
Jag hoppas att han kan börja använda napp lite så mina tuttar kan få vila emellan amningarna. De gör förbannat ont.

Idag ska vi nog försöka oss på att ta oss in mot stan o handla lite.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fiin han är!!

Skönt att han äntligen tar nappen.

Hoppas ni får en bättre dag idag! Inte kul när de små har ont....

Kram

2011-09-30 @ 10:33:41
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: jessamy

Han är ju så söt :)

2011-09-30 @ 14:37:21
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0