Mus*pippip* lever!!

Inatt fick vi bekräftat att den satans musen inte gått och dött i någon vägg.. tyvärr..

Vaknade vid halv tre av ett konstigt ljud i köket och ju mer jag vaknade till så insåg jag att båda katterna låg i fotändan av vår säng och sov så gott. Förstod ju direkt att det var musen som frossade på nåt. Lät som den käkade knäckebröd. Sparkade upp Jimmy som lyckades halvt få en hjärtattack när han öppnade sopskåpet och det studsar upp en mus ur komposten och rymmer ner bland avloppsrören. Hade jag velat se. Hihi! Undrar vem som blev mest rädd? :)

Musen hade party i kompostpåsen. Nu blir det noga att tömma den varje kväll. *suck* Sen har Jimmy jobb att täppa till vid rören. Usch. Jag hatar att ha musar i mitt hus!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hihi, hade oxå velat se detta!!

Hoppas ni slipper musarna i fortsättningen!

2011-11-18 @ 07:53:25
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Carola

Hualigen! Ja ni får ju hitta källan därifrån dom kommer in..

Gulligt ord btw, musarna! :P

Kram & ha en bra dag!

2011-11-18 @ 09:47:17
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0