Adrian 3 månader.

Idag fyller Adrian 3 månader. 13 veckor för att vara exakt. Den här tiden för 3 månader sen hade jag precis haft mina första värkar. Fast då visste jag inte att det var värkar. Sen var han född 12:52. Det gick nog rätt snabbt när det väl drog igång =)







Söt va?? =)

Det har hänt mycket på 3 månader.
Ligga är tråkigt. Sitta ska man. Han sitter stadigt i både rygg och nacke med lite stöd från oss.
För varje dag som går får han mer o mer kläm på vad man ska ha händerna till. Inte full koll ännu men nappen kan han ta ut i alla fall.
Sover oftast hela nätterna bortsett från ett matvak som brukar ske mellan 4 o 6.
Skrattar högt när man busar med honom. Pappa är roligast.
Gillar inte att ligga på mage.
Helammar ännu.
Är i det stora hela en väldigt nöjd och glad kille..

Förutom det som håller på att göra mig tokig!! Han ska bara sova i mitt knä under dagtid. Hela förmiddagen igår och idag är inte bättre. Han är jättetrött somnar i mitt knä men vaknar så fort jag lägger ner honom. Skriker ända tills jag tar upp honom och då somnar han direkt. Det blir som en ond cirkel. Sitta fast i soffan med honom i knät, eller ha en trött, grinig och skrikande kille.
Pappa duger mest att skratta åt, och mamma sova och äta på. Visst är det mysigt att gosa med bebis men jag vill gärna kunna göra nåt annat än att sitta i soffan hela förmiddagarna, som han oftast är som tröttast.
Nu ligger han äntligen efter ca 4 försök och sover bredvid mig i soffan. Phu!!
Såhär vill han ligga:



Nu ska jag pallra upp lite kuddar här och försöka mig på en ultrasnabb dusch!

Imorgon blir det BVC med vaccin. USCH!!
Ska dock bli väldigt spännande och se vad han väger och hur lång han är.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh, han är så jättesöt ju! Jobbigt när dem prompt ska ligga hos en hela tiden,man kan bli glaen för mindre.

2011-12-13 @ 10:09:11
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Han är ju så fin er lilla Adrian o jag skäms så att jag inte vart till er ännu. Men jag ska så fort tiden finns. Inte lätt att jobba heltid med 3 kids hemma..men det vet ju du mer än väl =) Stor kram till dig iallafall! miss u @ work

2011-12-13 @ 13:32:06
Postat av: Carola

Han är så himla fin, lille bebisen! :D



Jag får allt komma en fm & avlasta dig tror jag bestämt.. ;D Hoppas vi ses snart, när kan ni?



Massa kramar & grattis Adrian på 3 månaders dagen! <3

2011-12-13 @ 14:40:40
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0