Vecka 34+0

Idag går vi in i vecka 35.

Om bebis skulle få för sig att vilja ut nu så gör man inget för att försöka stoppa förlossningen längre. Det känns lite galet. Det är en ganska stor bebis i magen nu. Väger ca 2,2 kg och är välan en 45 cm lång. Enligt statistiken sen hur stor vår är vet jag inte. Lång är den i alla fall för den kan sparka o misshandla mej på de mest konstiga ställen samtidigt :)


33+6

Tog magbild igår och jämför man med den jag tog för en vecka sen så ser jag skillnad. Den är mer rund och fyllig nu men har inte börjat sjunka än. Mer proppmätt som min far skulle ha sagt. 

Mår väl oftast ganska bra tror jag. Fogarna gör ont när jag varit uppe och rört mig. Fötterna sväller när jag är uppe o går. Sover halvkasst till o från men oftast helt ok. Toabesöken ska vi inte tala om. Ja.. sedvanliga krämpor men så länge jag tar det lugn är det hanterbart.
Visst börjar jag bli less. Det ska jag inte sticka under stolen med, men jag tror inte det ens är i närheten av vad jag kände den här tiden i Linus graviditet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0