v 35+0 - Bm-besök.

Då har vi gjort 35 fulla veckor nu då. Det tar sig sakta men säkert. Jag tror jag längtar ihjäl mig snart tills bebis kommer ut. Massa efter bebis såklart men också massa efter att få tillbaka min kropp.

Inatt var jag upp o pinkade 3 gånger mellan 23 o 04. Inte så jäkla upplyftande. Sen inte sova mer efter 4.

I dag har vi varit hos barnmorskan o klämt o tagit prover. Bella som är helt inställd på att hon ska bli doktor när hon blir stor var med in o tittade när de snodde blod av mig :) Tuff tjej!

Allt såg bra ut. Bebis ligger fortfarande med huvudet neråt o är numera Ruckbar så nu kan den inte vända sig längre. Magen hade växt 1 cm sen sist - 2 veckor sedan men det var inga konstigheter då den sjunkit ner längre i bäckenet.
Blodtrycket var väl lite lågt enl Bm och förmodligen därför jag mår som jag gör med den här jävla yrseln som kan göra mig tokig. 105/60. Mig säger de siffrorna inte ett skvatt. Jag kan bara se att det var högre i början.
Sist en inte minst så pickade hjärtat på med 145 slag / min.


Om 2 veckor ska jag tillbaka igen. Då hoppas jag att det blir sista gången men sån tur har jag nog inte. Men hoppas får man.

Avslutar väl med en magbild från igår. Ser ingen skillnad sen sist men ska det vara, så ska det.


Vecka 34+6


Kommentarer
Postat av: Erika

Vet att jag sagt det förut, men vilken fiiin mage du har!!!! Kul att se vem som kikar ut sen :))

2011-08-09 @ 19:42:34
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0