Ultraljud.

Nu är vi hemma igen.
Seriöst. Det var så coolt!! Allting sågs så himla tydligt. Inte alls som ul med mina tidigare barn. Vi var nog rätt tagna båda två. 

Här är våran bebis <3


En liten minifot!



Titta, man ser tom ansiktet. Näsan, ögonbrynen, munnen.. Så coolt. Den ser dock väldigt onöjd ut :)



Den här bilden tog jag bara för det ser ut som den ligger o bresar. Vi är båda rätt säkra på att det är en grabb. (Tyckte tom hon som gjorde ultraljudet sa han en gång) Men vad säger ni??



Så slutligen en liten profilbild. Världens finaste minibebis såklart :)


Enda kruxet i bägaren är att jag blev tillbakaflyttad 4 dagar så idag är jag alltså i 17+6 istället för 18+3. Så värdelöst men vad är väl 4 dagar i det långa loppet. Den kommer när den kommer. Huvudsaken att allt såg bra ut och det gjorde det.
Vi hade en supergullig barnmorska som verkligen var nooga. Hela undersökningen tog 30 minuter.

Kommer bebis snart? :)


Kommentarer
Postat av: jessamy

Jag tror det är en tjej. :)

2011-04-11 @ 20:25:01
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Anna

Men åhhhh så gosigt!!! Snart snart är h*n här =) Gissar på en kille jag med! kramar

2011-04-15 @ 21:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0