Rutinultraljud.

Idag är det dags.
Dagen man som gravid längtar efter i flera månader för att se om man inbillat sig eller om det faktiskt är en levande bebis man har i magen :) Jag hoppas och tror på det sistnämnda. Annars lär jag gå och bära på en redig brakskit som dessutom kan böka runt ganska ordentligt i magen.. i alla fall för att vara en brakskit :) 
Så hoppas jag att den ser frisk och kry ut. Lite nervös är jag allt :S

Idag har lugnet återigen lagt sig över hemmet här. Barnen har åkt för den här gången och vi jobbar kväll. Tur man haft något annat trevligt att se fram emot idag så det blir med lite ångestladdad förtjusning.

Sen är det nu bara 3 veckor kvar tills vi drar till Rohdos :))) Weee. Ska bli så skönt. Jag hoppas vi får bra väder.

Får se om jag hinner uppdatera här innan jobb sen kanske med en liten bild på vår lilla. Men det får nog vänta tills imorgon.

Ciao Ciao!! Håll tummarna för oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0