Välkommen.

Hej och hå!

Okej. Jag gör det igen. Men nu för sista gången det lovar jag. Jag byter blogg. Jag kom inte alls överens med min gamla då det inte alls fungerade att lägga in bilder som jag vill. Enda bloggen jag egentligen trivts riktigt bra med är blogg.se. Dock är min gamla adress milla81, visserligen fortfarande aktiv men jag skaffade en ny underdomän. Känns som att jag är inne på ett nytt kapitel i mitt liv och vill inte fortsätta på den.

Måste försöka få denna fin. Jag är riktigt värdelös på sånt så all hjälp emottages tacksamt. Ska försöka redigera lite nu så kommer väl det första riktiga inlägget inom en snar framtid.

Ciao alles!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser fram emot att läsa dina inlägg lite oftare framöver =) Lycka till med upp-piffning och bloggande.. =) Ha det bäst och hör av dig för en fika eller liknande nån dag.. går bara hemma numera så jag har MASSA fritid :D!



Kram

2010-04-12 @ 11:59:05
URL: http://zophiahliten.blogspot.com
Postat av: Carola

Ska kanske byta jag med.. vi får se.. :D

2010-04-12 @ 21:15:58
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0