Sjukskriven.

Var ju hos företagsläkaren idag. Fick svara på tusen frågor. Sen samma visa som förra gången. Klämde, kände, drog o bände i ben o rygg. Sjukskriven tom nästa söndag - 9 maj. Lumbago står det på sjukintyget. Vad fan det nu är. Värk i ländryggen.
Hoppas Försäkringkassan godkänner det här nu. Annars vet jag inte vad jag gör :(
Jag gav som förslag att jag ville jobba 50% men han menade på att varken jag eller han visste om jag skulle klara av det så det var bättre om jag var helt sjuksriven och arbetstränade om jag ville istället. Dvs komma överens med min chef ett antal timmar jag ska jobba om dagen, men fortfarande vara sjukskriven. Lättare sagt än gjort tydligen.. 

Vill och kan inte skriva så mycket mer om resten har. Har inte en aning om vilka som läser om några överhuvudtaget gör det, förutom de 3-4 som lämnat en kommentar några gånger såklart :) Vore inte så bra om "fel" ögon läste kanske. Har funderat på det där. Man kanske är lite för oförsiktig ibland angående vad man lämnar ut om sitt liv.

Nu ska jag se lite på tv, och sen imorgon ska jag vakna upp som en ny människa. Ta en cykeltur till sjukgymnasten o se till att få en tid där snarast. Sen ska jag försöka att skjuta undan allt negativt och bara se det positiva i mitt liv. Det finns ju en hel del. Tex mina barn och min älskade sambo som nyss ringde och sa "Du vet vart jag står. Framför dig, bakom dig, på sidan om dig, under eller på dig. Vart du nu än vill ha mig" :)



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag läser :) , och jag saknar dig på jobbet!!

Kram på dig<3

2010-04-27 @ 23:41:06
URL: http://obergsvensson.blogspot.se
Postat av: Carola

Va fina ni är!! O jag är såå glad för din skull att du har träffat en kanon kille..!! Puss mitt hjärta!

2010-04-29 @ 07:36:22
URL: http://carolalola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0