Kallt, rått och blött.

Jäkla skitväder vi fått. Det är så kallt och rått ute så jag har gått med konstant iskalla tår idag. Jag blir alltid kall om tårna och skinkorna när jag fryser.

Längtar tillbaka till detta.



Nu vill vi ha vår och sommar igen. Helst redan imorgon men det är bara att glömma. Den kommer när den kommer. Om den kommer. Man vet aldrig med Sverige.

Imorgon bitti ska jag till tandplågaren. Usch. Alltid lika nervöst och inte gillar jag min tandläkare heller. Som tur är så är det inte så ofta jag behöver gå dit.

Nu: God natt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh nej. Amputerade ben
Hahah:D

Svar: Ja.. har jag glömt att berätta det? ;)
Camilla Dahlstedt

2014-05-08 @ 19:54:41
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: Emelie

Ja men det är en världslig sak!

Svar: Kan inte bli mer oviktigt :D
Camilla Dahlstedt

2014-05-09 @ 09:19:30
URL: http://Empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0