Älskade ungar!

Idag hände det där som så sällan händer. Båda barnen sov ända till 7.20. Den tiden kanske inte är direkt sovmorgon för de flesta men när man är van med att barnen vaknar strax efter 5 så är det är riktig lyxtid. Så jäkla skönt. Jag vaknade innan och låg och drog mig en bra stund innan Ninnie vaknade. Det är faktiskt mycket det jag saknar. Att få vakna till i min takt. Ligga och filosofera en stund innan dagens alla måsten börjar. Igår sov de också rätt länge, till 6.40 Det är en helt ok tid det med. Fortsätt såhär snälla barnen!
 
Världens finaste tjej ♥
 
Jag åkte hemifrån vid 12 igår. Först hade jag mattelektion, sen väntade jag ut lite tid genom att handla present åt min brorsdotter Alwa som fyller 5 år idag. Efter det tränade jag och Linnéa på Friskis. Jag var hemma ca 6 timmar efter det att jag åkte. På hemvägen kändes det som jag skulle längta ihjäl mig efter barnen. Hur sjutton ska det gå när jag är borta en vecka? Snacka om att resfebern börjar komma. Känner mig som en hemsk mamma som lämnar dem så länge. Meeeen det ska ju bli underbart att få komma iväg. Härligt att få umgås med bara Bella och mamma i en hel vecka. Jag ska försöka fokusera på det.
 
Nu ska vi göra oss iordning för att åka och försöka hitta en jacka åt Ninnie. Verkar i princip omöjligt att hitta en typ skaljacka i strl 80. Så små barn till storleken ska tydligen inte vara ute och leka. Blir så trött. Hade samma problem med Adrian. Den enda som jag hittat är från Polarn o Pyret och jag vägrar betala 699 kr för en tunn vårjacka. Hade det varit en vinterjacka hade det väl varit en sak men nej. Där är jag för snål. De har en på Kapp Ahl för 399, minsta storleken är 86. Den lär det rymmas 2 Ninnie i men vi ska prova. Skulle kunna tänka mig någon soft Shell liknande också men de flesta börjar i strl 86. Inte alltid lätt att ha spinkiga små barn :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0