Nappavvänjning!

Idag har Adrian varit utan napp hela dagen. Han ville ju knappt suga på den när han hade så ont i munnen men han har ändå stoppat in den på prov någon gång. Jimmy rensade huset på alla nappar i morse och la upp dem där de inte når. Adrian har inte brytt sig. Inte ens om att Ninnie haft napp ibland vilken han brukar sno.

Två gånger under hela dagen har han frågat efter den. Första gången sa jag att den behöver du väl inte och det accepterade han. Andra gången när han lagt sig sa jag att de var borta. Det accepterade han också direkt. Det trodde jag aldrig. Jag hoppas att det fortsätter att gå så bra.
Det tog tid att somna ikväll. Runt 21:45 var nog klockan. Men han låg tyst och fint själv i sin egen säng. Ibland hörde vi honom prata lite men aldrig ett knyst om nappen.





Kommentarer
Postat av: Carola

Duktig kille! ❤️

2014-06-10 @ 06:34:50
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0