Höstblåsor!

Nu är det det rätt definitivt att det är Höstblåsor som Adrian har/haft. Idag är han pigg och som vanligt och nu har det även uppenbarat sig blåsor på hans fötter. Inga som han verkar lida av tack och lov.



Tyvärr är Ninnie smittad. Inga blåsor än men de kommer nog i morgon om hon följer Adrians mönster. Hon har feber och utslag över kroppen. Det hade däremot inte Adrian.



Åh.. På onsdag åker Jimmy bort i 5 dagar. Det ser jag inte fram emot med sjuka barn, skolavslutningar, matte, stadsloppet osv osv. Men det ska väl gå bra.

Nu ska jag ut och springa strax. Hoppas på att få sova i natt. Trots att jag somnade när barnen sov är jag så trött så ögonen svider.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0