Det slår aldrig fel!!

Idag satt jag och läste igenom gamla inlägg från när Adrian var i Ninnies ålder. Då var jag även gravid i vecka 26-27 ungefär. Galet bara det känns det som såhärn i efterhand. En bebis ute och en i magen.
Jag läst i alla fall att jag plockade ner Adrian från köksbordet en sisodär 100 gånger om dagen. Tänkte jag att gud vad skönt att inte Ninnie fattat det än. Vad ser jag några timmar senare? Jo detta:


Stor suck!

Hon nöjer sig dessutom inte bara med att sitta på bordet. Hon ställer sig upp. Dubbelsuck.


Kommentarer
Postat av: Erika

Här har du en till som ropade hej lite för tidigt, jag var så glad över att Nathalie inte klättrade på bordet och sen kom jag hem från jobbet för någon dag sedan och då sa Daniel att Milliam klättrat upp och att Nathalie hängt på. Milliam som inte brukar klättra längre, var han tvungen att lära henne. Morr!!!

2014-06-07 @ 22:37:31
URL: http://nattstad.se/erikaalex
Postat av: Carola

Men shit så söt lilla tjejen är! 😍

Svar: Haha.. ja det har hon från sin mor. Att var dryg kommer från Jimmy :)
Camilla Dahlstedt

2014-06-08 @ 22:35:58
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0