Världens bästa mamma!

Det har jag det ❤

Hon ringde igår och sa att hon kunde följa med på kryssningen istället för mig men det slutade med att vi bestämde att hon skulle komma hit och sova här så stannade Ninnie hemma med mormor/mamma och Jimmy fick åka med 'bara' 3 barn. Ninnie bryr sig ju varken eller om hon fick åka båt eller inte. Bella och Linus är ju rättså självgående så att då fick Jimmy bara ett litet barn att hålla rätt på.

Så mamma var här hela dagen och lekte och tog hand om Ninnie medan jag mest låg på soffan. Guld värt!

Jag hade aldrig orkat följa med även om jag var inställd på det ett tag.
Jag trodde framåt kvällen att jag mådde lite bättre men nej. När jag lagt mig kom frossan och värken i kroppen. Jag har så äckligt ont i halsen. Får ta i från tårna när jag ska svälja och det känns som mina halsmandlar har ökat 2-3 storlekar. Jag känner igen fenomenet mycket väl. Halsfluss skulle jag tro. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0