Resa.

Jag vill hitta en resa typ nu.

Helst en som inte kostar skjortan. Det ska vara ett schyst hotell. Inga kackerlackor tack :) Paketpris med transfer till och från flygplatsen. All inclusive. Pool. Nära stranden. Det skulle vara underbart att åka från Västerås men det är bara att glömma. Jag är kass på det här med att leta resor tyvärr.
Vart vi åker känns egentligen som det kvittar bara det är varmt och skönt. 23 grader sisodär räcker gott o väl. Bella vill till Turkiet men frågan är när det blir varmt där? Har flera datum jag inte kan åka. När matten startar och när högskoleprovet ska skrivas. Borde åka innan så jag kan ligga på beachen o plugga. Vore kanske smartast att vänta till hösten men jag vill iväg innan dess.

Det slutar nog med att det inte blir något alls. Dagens största i-landsproblem.

Jag har jätteont i min vänstra handled och på handryggen. Ilar och trycker men jag har inte gjort illa mig. Börjar nog bli gammal. Gjorde ett test på Facebook angående min mentala ålder. 40 bast, jo man tackar. Haha! Känner mig som 14 i sinnet men beter mig nog som Agda 78 när det gäller att ta tag i att göra saker. Tråkigast i stan.

Nu blir det sova. Att gå och lägga sig på kvällen måste vara dagens höjdpunkt. Sa jag att jag var tråkig?


Kommentarer
Postat av: Erika

Genom Ica och Coop kan du få rabatt på resan. Ica har ett samarbete med Ving och Coop med Fritidsresor. Vi fick 1200:- rabatt på vår resa eftersom Ica just då hade en kampanj på just resor till Gran Canaria. Någonting som är värt att titta upp kanske? Upplevde Ving som billigast mellan dem iaf.

2014-01-30 @ 00:30:04
Postat av: Mamma

Jag kollade lite på Apollo och Detur igår kväll.
Verkade som att man måste vänta till april innan det blir någon riktig värme i Turkiet.
Verkar lite olika hur mycket det kostar för Bella, men det är i alla fall lite billigare än för en vuxen.
Det är vissa datum som man verkar komma billigare undan. All inclusive verkar finnas lite överallt som tillägg.
Verkar som att fram till typ mars måste man åka till Kanarieöarna, typ Fuerteventura, Teneriffa, Mallorca mm.
Vi kan väl fortsätta att kolla lite mera.
Kram.

2014-01-30 @ 07:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0