Äckliga vidriga sjukdom.

Det finns inget värre än att göra sina barn besvikna.
Ikväll skulle Bella haft pyjamasparty här med några vänner eftersom hon fyllt år. Vi skulle laga tacos och de skulle spela spel o greja. Redan förra helgen så bäddade hon åt dem och fixade i sitt rum. Hon har sett fram emot detta massor såklart.

Meen. Inatt blev Adrian magsjuk. Paniken hos mej är nära. Jag är sjukt rädd för magsjuka och att kräkas. Alltså onormalt rädd. Jag går ständigt och oroar mig för att vi ska bli sjuka och så fort jag hör talas om någon som varit sjuk eller träffat någon som blivit sjuk vill jag bara svälja en flaska klorin.

Jimmy är på jobbet nu. Jobbar hela helgen. Lyx för honom. Hur jag ska få ihop denna dag med en vild 10-månaders och sen en sjuk Adrian. Kommer vara omöjligt att hålla isär dem. Jag vet ju vad som med största sannolikhet väntar mig också inom nåt dygn eller 2. Men först måste jag nu snart ringa Bella som är hos sin pappa och göra henne grymt besviken. :'(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur har det gått?

Svar: Jotack.. Adrian är pigg igen så nu väntar vi andra på vår tur men hoppas att vi slipper :)
Camilla Dahlstedt

2014-01-17 @ 21:12:02
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: Carola

Krya på Adrian & hoppas ni andra klarar er! ❤️
Stackars Bella.. Men då har hon det roliga kvar! 😘

2014-01-18 @ 06:22:42
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0