Klart.

Inte de bästa bilderna men de får duga.






Är supernöjd.

Inatt ska alltså lilla prinsessan sova i sitt egna rum för första gången. Jag är nervös. Kommer få separationsångest inatt när jag ska lägga mig. Men jäklar vad skönt att vi äntligen får lite plats i vårt sovrum. Har haft en dm mellan hennes säng och sidan på min däng.

Jag hoppas att hon kommer sova gott inatt. Tänker hon vakna tusen gånger så får hon flytta tillbaka till oss ett tag igen men jag tror det går bra. Två nätter i rad nu har hon sovit utan att äta. Min stora tjej. Vad hände med bebisen?








Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas det går bra! Blev jättefint där inne :) har Linus boende i källaren också nu?

Svar: Yes. Båda de stora barnen har varsitt rum i källaren. :)
Camilla Dahlstedt

2014-02-09 @ 20:34:05
URL: http://Empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0