Piggare!

Jag tror faktiskt att jag är lite piggare idag. Äntligen. Jag har förvisso inte direkt  varit uppe och flängt än. Bella kom hit igår och är också genomförkyld. 
Jimmy lämnade barnen som vanligt även fast jag var hemma så de var där vid 6.45. Eftersom de ändå är vakna annars hade jag såklart lämnat senare. Sen när de stora barnen gått till skolan så kröp jag ner i sängen och släckte ner igen. Vaknade vid 10, 2 timmar senare. Så kanske är det den extra sömnen ugår och idag som gjort susen. 

Nu ska jag duscha av mig lite sov-svett och sen ta mig in mot ÖoB. Vi brukar alltid handla tvättmedel och sånt där och det är helt slut hemma. Tvättberget är dessutom inte nådigt. Man ser inte knappt ens tvätt-tunnan. Vi är nog rätt jämnställda i vårt hushåll men tvätten kan jag nog säga att jag gör mest av. Det bekommer mig inte men efter några dagars sjukdom så har det inte direkt prioriterats. Eftersom vi har tvättstugan i källaren så glöms det lätt bort också. Skillnad när man har maskinen i badrummet och ser tvätten varje gång man går in där. 
Matlagningen däremot står nästan alltid Jimmy för. Jag avskyr att laga mat. 

Nehe.. försöka sig på den där ÖoB turen då kanske. Får se hur slut jag är efter det. Ljuvligt att jag börjar 5.30 imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Carola

Härligt att du är piggare! 😃
Ja tvätten glöms/prioriteras bort när man är dålig. Jag har tvättat ett x antal maskiner i 95 grader. 😉
Jag ska jobba imorgon, så skönt!
Håller tummarna inför imorgon babe! Puss ❤️

2014-12-09 @ 20:24:29
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0