Mitt lilla hjärtegull ♥

Jag måste berätta om en otroligt gullig händelse som utspelade sig här hemma imorse.

Morgonen började mindre trevligt med att Adrian kräktes. Efter detta låg han utslagen på soffan och vi tittade på Croodarna en animerad film om Grottmänniskor. Jättebra för övrigt.
I en scen så kastar sig tjejen i filmen om sin pappas hals och säger 'Jag älskar dig'. Det var en sån här rörande scen när pappan antogs vara död men dök upp precis i den stunden hon sörjde som mest.
När Adrian såg detta så kastade han sig likadant om min hals, gav mig världens bamsekram och sa 'Ja älsa mamma' Ni kan tro att tårarna var nära. Min älskade gullunge.

Kräket blev bara en gång för honom så nu hoppas vi återigen att det inte ska börja om. Jimmy slapp kräket och hade som jag häromdagen. Ont i magen o illamående typ. Nu är han piggare. Hoppas det räcker för oss. Nu känns det snarare som ett 'när' Ninnie åker dit än ett 'om' Det visar sig.


Mina fina. Kolla hur långhårig Adrian var. Äntligen har vi lyckats klippa honom med Faster Annelies hjälp. Såpbubblor och Ninnies matstol på altanen var tricket :-)


Ingen jättebra bild men den enda jag lyckats få. Han blev genast så mycket äldre.




Kommentarer
Postat av: Carola

Fin kille!! Ser verkligen stor ut! 😄

2014-04-21 @ 19:51:32
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0