Det tar sig!



Japp konditionen blir bättre och bättre men fläsket sitter kvar. Har hållt igång i 4 veckor nu och gick väl ner nåt kg i början men nu händer inget. Nästa vecka har jag bestämt mig för att börja köra 5:2 dieten i 5 veckor till att börja med. Med nutrilett på fastedagarna. Då 'fuskar' jag lite och slipper räkna kalorier och fundera på om jag får i mig tillräckligt de dagarna. Jag är motiverad nu men frågan är om jag är det när jag väl sätter igång. :)

Tack för alla svar på mitt inlägg om Ninnies bajsande. Statusen är oförändrad idag så imorgon tänkte jag ringa bvc och höra om de har något klokt att säga/tipsa om. Har de inte det ringer jag familjeläkaren.

Undrar hur jag ska få denna kväll att gå. Jimmy har ockuperade tvn o ser på hockey. Finns det något tråkigare? Blä!


Kommentarer
Postat av: Carola

Du är så bra!

2013-09-26 @ 19:58:41
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0