Effektivitet.

Morgonpigga barn ser till att jag inte sover bort livet. Trött är bara förnamnet då barnen avlöst varandra med att vara vakna från klockan 4 och sen körde Ninnie en skrikperiod inatt också.

När klockan var halv 8 hade gått upp, bytt blöjor på barn, strykit gardiner och satt upp dem, serverat frukost och städat kök efter denna misär, mockat skit, klätt på barn och startat en tvättmaskin. Nu sitter vi och leker i väntan på att gå iväg med Adrian till förskolan. Då hoppas jag att Ninnie somnar i vagnen och sover en bra stund. Det gjorde hon igår. Nya vagnen får MVG av henne. Då tänker jag göra detsamma, sova alltså.

Imorgon kommer en mäklare hit och ska värdera vårt hus. Vi vill byta bank och behöver då ha en husvärdering. Nordea har förargat oss för sista gången (hoppas jag) Därav gardinstrykningen på morgonen. Hade tvättat dem för hundra år sedan men inte orkat sätta upp dem igen.

På eftermiddagen kommer Marina hit med sina pojkar. Trevligt trevligt.

Nej, jag borde nog hoppa ur sovkläderna jag med.


Pinnen Dahlstedt är glad trots rinnande snok.


Kommentarer
Postat av: Carola

Mycket söt bebis! Åh ja det gäller att fånga dagen! 😜
Lycka till imorn, håller tummarna!

Svar: Tack babe!
Camilla Dahlstedt

2013-10-23 @ 19:59:41
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0