Sjösjuk!

I förrgår fick vi hem vårt nya löpband och idag provade jag det för första gången. Det gick jättebra, men efteråt känner jag mig typ sjösjuk. Snurrig och yrslig. När jag gick upp för trappen från källaren där det står kändes det som qtt jag skulle trilla bakåt.

Körde ett program där man skulle förbränna 250 kalorier. Lätt som en plätt. Det blev 2, 8 km. Känns skönt att jag inte blivit helt ur form trots att jag knappt rört mig på över 2 veckor. Det 'fuskiga' är att nu körde jag ju utan någon lutning på bandet. Springer jag spåret här så är det backar upp och ner hela tiden. Inga jättesmå heller.

Försöker sätta upp ett realistiskt mål. Orka springa 5 km innan nyår, kan det gå tro!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag måste stå still nån minut efter, kan inte gå på golv på en gång!

Svar: Måste ha något med balanssinnet att göra. Jag har provat 2 gånger till och blir lite ranglig men inte lika mycket som första gången.
Camilla Dahlstedt

2013-11-21 @ 20:16:41
URL: http://Empolie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0