Ninnie är sjuk.

Min lilla prinsessa har feber och en dryg hosta. Natten till idag var hemsk Tror jag lyckades skrapa ihop 2 timmars icke sammanhängande sömn pga ledsen tjej och hosta i massor.
Idag på dagen så somnade hon på mitt bröst som en liten pluttbebis. Hon vill ju annars aldrig direkt mysa i knät och absolut inte sova där så det var bara att passa på att mysa. Men jag vill hellre ha min friska och glada tjej.


Så trött tjej, men sova skulle hon icke!


Kämpade gjorde hon när vi gick för att lämna Adrian också.

Tycker var och varannan statusuppdatering på Facebook handlar om folk som är magsjuka. Är ju glad så länge vi slipper det i alla fall. Får lite smått panik. Vill inte ha hit skiten, går och oroar mig varje dag. Blää! Verkar vara riktigt mycket olika baciller som cirkulerar runt nu som vanligt på vintern. Tråkigt att det alltid ska bli så. Speciellt när det händer över jul så ska det ske får det ske närsomhelst utom då.

Vilket tråkigt inlägg detta blev. En rolig sak är att Ullaredsresan på fredag blir av. Ja, så länge man inte drar på sig nån jävla bacill då. Längtar! Ska bli skönt att komma iväg och få vara bara jag en stund och roligt att shoppa lite. Eftersom jag åker iväg då har jag börjat att adventspynta lite idag. Brukar annars göra det fredagen innan advent. Adrians rum och vårt sovrum är klart.

Nej nej nej, nu börjar Ninnie hosta i sängen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0