Att inte få sova.

Ninnies sömn på natten har blivit helt vidrig. Det känns som att jag aldrig i mitt liv kommer att få sova en hel natt utan att vakna av något barn och fan vet när jag gjorde det sist. Det är väl en 2, 5 år sedan. Fast ja. Vi var ju på kryssning en natt i september.

Senaste veckan var varit hemsk och inte blev det bättre när hon blev sjuk i fredags. Hon vaknar och skriker hysteriskt flera gånger i timmen och jag vet inte hur jag ska få tyst på henne. Hon hatar ju att sitta o ligga i knät så det blir inte bättre av att ta upp henne. När hon väl somnat vågar jag knappt röra mig för då vaknar hon.

Jag håller på att bli galen. Inte nog med att hon numera håller låda hela nätterna. Hon gör morgon mellan 5 och 6 också. Hur fan orkar hon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0