vad gör man åt morgonpigga barn?

Jag blir tokig. Adrian blir bara mer och mer morgonpigg. Snart sover han väl sin natsömn på eftermiddagen och är vaken hela natten.

Igår hände något mirakulöst och han sov tills klockan var 6:50. Då ringde mig väckarklocka för att Linus skulle till skolan. Det hade ju kunnat vara lyxigt om jag inte varit vaken med Ninnie mellan 5 och 6.

Idag är vi dock tillbaka i gamla vanor. Ninnie vaknar 4:35. Äter och somnar lagom om tills Adrian vaknar i sitt rum och kommer indundrandes i vårt och väcker henne igen så 2 vakna barn kl 5 en lördagsmorgon. Man tackar!
Hade jag haft bara den ena kunde jag fått dem att somna om men Jimmy lät Adrian gå upp så nu är det kört. Jag blir tokig. Jag är trött. Det är tur att jag gick och la mig kl 21:30 igår. Känns inte aktuellt att vara vaken nå längre på kvällen även om jag skulle orka.

Fång dagen. Usch.

Kommentarer
Postat av: Erika

Du får be Jimmy och en stor fet sovmorgon! Det tycker jag du förtjänar :)

2013-06-01 @ 14:44:38
URL: http://erikanaslund.blogg.se/
Postat av: Carola

När du fått veta hur man får barnen mindre morgonpigga kan du berätta för mig tack! ;)

2013-06-01 @ 21:34:06
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0