2 timmar



Ikväll tog det över 2 timmar för att få de här små ögonstenarna att somna. Jag kan bli tokig för mindre. Bara att gå och lägga sig själv nu också så att man man orkar upp med Adrian i morgon.

Jimmy jobbar kväll. 4 arbetsdagar kvar för honom sen innan 4 veckors semester. Jag undrar vem som längtar mest. Han eller jag? Projekt lägga två små är ju helt omöjligt när båda kräver sitt så att säga.

Adrian vaknade igår 4:30 och idag 5:15. Jag och Jimmy är levande döda då. Ninnie sover också gärna länge om hon inte blir väckt. Han somnar dessutom bara senare och senare på kvällen. Hur sjutton orkar han?
Vi var till ikea och köpte en mörkläggningsgardin idag till vårt sovrum. Tyvärr hann den inte komma upp innan Jimmy åkte till jobbet då den behöver kapas i rätt längd så det blir väl morgon långt innan tuppen ens funderat på att gala i morgon med. Han har visserligen en sån gardin i sitt rum redan men vi tänkte att han kanske kan somna om i vår säng om vi också har mörkt. Han är ju ofta fortfarande trött. Tyvärr vaknar Ninnie varje natt och ska äta vid 5 när Adrian är som mest lättväckt. Återigen den där onda cirkeln.

Så nu har jag spytt ur mig dagens frustration.

Såhär glad var Ninnie ett tag innan 1 timmes skrikande och stånkande började. Hon är faktiskt för det mesta en väldigt nöjd och glad tjej numera så jag vet inte vad som tog åt henne ikväll.


Sötast i världen.

I morgon kommer Isabelle och Linus hem. Längtar!




Kommentarer
Postat av: Erika

Såhär, fast med händerna i backen: http://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3352977/images/2012/rumpstyrka2_196395002_thumb.jpg


Jobbigt att han fortfarande vaknar så tidigt! Hoppas verkligen det hjälper med mörkläggningsgardinen :)

Där vid fyra månader så började Nathalie också krångla med sömnen, insåg då att det var bra med rutin, har ni det?

2013-06-09 @ 22:28:04
URL: http://erikanaslund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hohoo?

2013-07-03 @ 22:44:49
URL: http://Empolie.blogg.se
Postat av: Erika

Hörru! Nu är det snart en månad sen du skrev sist, dags för update ju! :)

Svar: Nu så =)
Camilla Dahlstedt

2013-07-07 @ 20:33:13
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0