Allting har en ände..

korven den har två.

Jimmys semester är nu slut. Tråkigt tycker jag men allting har en ände som sagt. Han har semester igen i nästan två veckor i september och då ska vi om allt går som det skamedbarnvakt hitta på något bara han och jag utan barn för första gången (förutom en snabb-bio för ett år sen) sen innan Adrian föddes. Vårda relationen, vad är det? :) Vad vi ska göra är dock inte bestämt men soovmorgon ska vi ta. Adrian är snart 2 år och har aldrig sovit borta. Läskigt. Men jag längtar massor. Tips på vad man kan hitta på mottages tacksamt.

Skriver på vår surfplatta och det var ännu svårare än på telefonen så jag orkar inte skriva mer..

Tjofräs!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hitta på nåt med oss?

2013-07-19 @ 09:38:56
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Åsa L

Tack för din kommentar på min blogg :-)

2013-08-28 @ 10:13:35
URL: http://asalundgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0